duminică, 25 aprilie 2010

AI SAMI BAG.....

sa mor yo dak nu mam plictisit d toti fraierii kre scriu numa kkturi p bloguri ..... pana la un mom dat mi sa parut comic....da' nu my e ...e tragic fratii mei:.....d'oh ....atata prostie cu atatea vizualizari .... asa k iata k miam fct &yo un kkt d blog k sami pierd minute pretioase din viata pt k lumea(d kre mi se rupe)sa citeasca c scriu yo:))
so.. credeti k i se rupe cuiva kt d tare suferiti voi???creti k da cineva 2 bani p frazele voastre pompoase???credeti k monologurile idioate impresioneaza p cineva???chiar simtiti nevoia sa va dati in stambe scriinduva sentimentele intro maniera cat my cul???!!!!D'OOOOH
ei bn ....imi pare rau sa vanunt k NOUBADI GIVZ A SIT!!!!!!luati seama....
dak tot credeti k aveti asa mare talent &k nu merita irosit atunci SCRIE PRIETENE O CARTE!
in concluzie : lasativa d meserie !;)

4 comentarii:

  1. Iti multumim pentru incurajare Geta, insa te anunt cu parere de rau ca fiecare individ este unic, parerea ta nu coincide cu a tuturor iar noi, blogger-ii nu scriem pentru tine! Inteleg totodata frustrarile tale si imi cer scuze ca scriu pompos - in stilul tau... nu pot!
    De ce nu predai si niste lectii de viata... sa ne impartasesti modul tau de viata superior?!
    Noi nu ne-am suparat, tu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. alex, unde e refugiul ala sochima?:D padina sindileriei cumva? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. asta i-am scris si eu unei fete care isi scria gandurile, sentimentele ,aspiratiile pe blog....s-a suparat pe mine ( sau s-@ supik p. myn3) m-a facut frustrat ( asta se intelegea de la sine - holcai de frustrari, sunt un turbat invidios pe capodoperele altora care se pricep la creatiune scriitureasca:)

    am o rugaminte la tine:)) vezi cum faci sa-l sensibilizezi pe alex, poate i se mai inmoaie romanului inimioara si-mi zice si mie zona exacta unde se afla refugiul sochima :)vorba aia, si eu sunt un iubitor al muntelui, nu un pantofar :)secretosenia asta nu face decat sa starneasca ambitii :) si cred ca mai mult rau decat bine:)

    RăspundețiȘtergere